Top Ad unit 728 × 90

最新禮品資訊

紀念品

CityWalk 荃新天地聖誕禮品換領



就快又到聖誕節! 各大商場開始添置聖誕佈置,荃新天地 Citywalk 今年聖誕節則以「東歐飄雪奇幻聖誕」為主題,帶來俄羅斯馬戲團聖誕裝置,以及東歐烏克蘭的傳統黃金聖誕樹「didukh」,讓大家仿如置身於東歐聖誕氣氛中。


Citywalk荃新天地特別為慶祝「東歐飄雪奇幻聖誕」, 向SourceEC 訂製了兩款精美音樂盒作換購禮品,答謝客戶消費之餘,同時與大家一起慶祝聖誕節的來臨! 顧客可以參觀拍照之餘,更可以免費換領精美的摩天輪及旋轉木馬限量音樂盒,讓歡樂的音韻響遍整個聖誕節。


Citywalk 荃新天地是次推出的精美限量音樂盒換領,有摩天輪及旋轉木馬兩款,係咪好靚呢?



相片來源: Citywalk

由即日起,大家只需要喺 Citywalk 電子消費滿港幣 $500 或 Citywalk 會員以 3,000 積分,就可以換領喇一個,喺10am-10pm 嚟到 Citywalk 及 Citywalk 2 期高層地下禮賓處!

商場訂製不同款式的聖誕禮品,不但可以為商場作出宣傳,亦為顧客送上一份具心意又精緻的禮品!




電話:+852 3111 6427
傳真:+852 3011 1297
電郵:Sales@RedGift.com.hk


禮品公司: CityWalk 荃新天地聖誕禮品換領 - | 紀念品
CityWalk 荃新天地聖誕禮品換領 Reviewed by 禮品訂造 on 15:38 Rating: 5

聯絡人表單

姓名

電子郵件 *

訊息 *

Blogger 提供.